Hola

Idag så var jag i skolan. Jag och Elsa mötte först upp Alma på morgonen och sedan rullade dagen på med Bild, Engelska, So-läxförhör, Ma-prov och sedan Svenska. Vi slutade vid 14 och då så åkte vi till Wayne's där vi fikade lite snabbt innan vi mötte upp Jonas! Det var jätteroligt men sedan skulle han iväg och då träffade vi Max och Fedde. Vi gick hem till Fedde där vi spelade Tekken, gissa vem som vann? JAG! Är man bäst så är man ;). Ida kom dit lite senare och vi hade det grymt roligt, sedan gick både jag och Elsa hem vid 18-tiden för vi skulle båda hem och plugga!

Imorgon så blir det skola, konfirmationsmöte och sedan så kanske jag sover hos Elsa. Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0